Adverteren
U bent opzoek naar nieuwe klanten?
Direct advies nodig?
Campagne
Deel deze pagina!
Google AdWords (SEA)
Wat kan een Google AdWords Campagne voor jouw bedrijf betekenen?
-
Start onmiddellijk met een campagne met hoog rendement;
-
Volg de weg die je klant aflegt vanaf 1e click tot moment van aankoop;
-
Stem je bedrijfsstrategie af op de resultaten uit de statistieken;
-
Budget in control: Bepaal zelf wat je over hebt voor een nieuwe klant;
-
Tijd=geld! Maak gebruik van de zoekmachine specialisten van LinQxx.
Hoe werkt het?
Opzet en optimalisatie advertentie campagnes
Wat zijn jouw doelstellingen voor deze advertentiecampagne? Wat zijn de targets die je wilt halen en wat past het beste bij jouw (potentiële) klanten? Zodra dat helder in beeld is, bepalen we samen de te volgen strategie. Wij vertellen je duidelijk wat daarvan realistisch is qua haalbaarheid en wat niet.
Wil je meer sales, meer leads (informatie over een product of dienst), een nieuwe klantendoelgroep of een grotere naamsbekendheid? Dat kan door de cijfers te analyseren en daarop te sturen. Hoeveel personen belanden op je website, hoe lang kijken ze rond en welke pagina’s bezoeken ze? Door dat zichtbaar te maken en hierover maandelijks verslag aan jou uit te brengen, weet jij exact wat er op je website gebeurt en wat de revenuen zijn van de campagne.
Hoe kan jouw advertentie nu opvallen tussen al die andere? Marketing wordt steeds meer gedreven aan de hand van data en inzicht. Inzicht in wat iemand precies wil, is uiterst waardevolle informatie en biedt volop kansen voor expansie en meer omzet. Cruciaal is dat de informatie van de bezoekers van je website juist geanalyseerd worden. We beschikken over smart tools waardoor snel te achterhalen is wat wel en wat niet rendement oplevert. Zo kunnen we een link maken met Google Analytics en de concurrentie ontleden. Heb jij klanten die hun aankopen alleen op bepaalde tijdstippen doen of alleen aan het begin van een seizoen? Dan gaan we jouw advertentiecampagne hierop afstemmen.
Alle informatie die we in voorgaande stappen verzameld hebben, wordt gebruikt om de advertentiecampagne in te richten. Dat gebeurt op een professionele wijze en het is op elk moment mogelijk om datagericht de uitgezette koers bij te sturen. Dit werkt uiterst efficiënt en dus kostenbesparend. We nemen je mee naar de volgende stap: de lancering van de campagne.
Met de inrichting van de campagne zijn we er nog niet. Optimalisering van de campagne is van cruciaal belang. Wat geeft het meeste resultaat? Wat zijn de zoekwoorden die het meeste opleveren en jou het minste kosten? Gebruiken we zoekwoorden die ons niks opleveren, maar ons wel veel geld kosten? Door continu monitoring en onderhoud van de campagne, realiseren we het meest optimale rendement.
Zodra blijkt dat de campagne resultaten oplevert, is het mogelijk – uiteraard in overleg – de campagne uit te breiden. Dat wil zeggen dat het budget voor advertenties die winst genereren opgeschaald wordt en evt. gekopieerd kan worden naar een ander kanaal zoals bij voorbeeld Bing. Op die manier is het mogelijk de hele conversie te verhogen, dat wil zeggen: de acties waarvan je wilt dat de bezoekers van je website deze uitvoeren.