Veel gestelde vragen

U heeft een vraag. Wij hebben een antwoord.

Vragen over uw website

1. Hoe kan ik mijn website aanpassen?
Heeft u een onderhoudscontract bij LinQxx?
Stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en wij zullen uw website aanpassen.

Geen onderhoudscontract?
Dan moet u zelf de aanpassingen doen. LinQxx kan in dat geval niet instaan voor correcte verwerking van aangebrachte wijzigingen en zoekmachineoptimalisatie. Wij zullen u een gedetailleerd stappenplan toesturen hoe u aanpassingen kunt verrichten op uw website.

2. Hoe snel worden aanpassingen door jullie verwerkt op de website?
Wij streven ernaar op werkdagen aanpassingen binnen 24 uur te verwerken op uw website. Heeft uw aanpassing haast? Geef dit dan duidelijk aan in uw email of bel +31 (0)475 745 487
3. Kan ik bepaalde reacties naar klanten versturen wanneer ze een contactformulier invullen?
Ja, dit kan. Het is mogelijk om enig bericht op maat in te stellen.
4. Mijn website is niet bereikbaar, wat nu?
Waarschijnlijk hebben we het probleem al opgemerkt en zijn we druk bezig met een oplossing. Wanneer het toch te lang duurt kunt u altijd even bellen naar +31 (0)475 745 487.
Ook kunt u op deze klantenservice webpagina een storing melden via de roze knop ‘Ik wil een storing aanmelden’. Wij hopen het probleem dan zo snel mogelijk voor u op te lossen.
5. Ik vraag mij af of mijn website wel goed vindbaar is?
Vraagt u zich af of uw website wel goed vindbaar is? Doe dan de gratis SEO check. Door middel van deze SEO check van LinQxx weet u exact hoe uw website ervoor staat en welke onderdelen er aangepast moeten worden om beter vindbaar te worden.
6. Kan ik mijn website ook in verschillende talen laten maken?
Ja, meestal rekenen we hiervoor een vast bedrag, afhankelijk van de hoeveelheid tekst die op uw website aanwezig is. Er wordt dan een volledige extra versie van de website gemaakt in de door u aangegeven taal, waarbij bezoekers kunnen kiezen voor een taal door middel van een taalmenu.
7. Kan ik teksten/afbeeldingen gewoon van internet plukken om op mijn website te plaatsen?
Nee, pas goed op met het zomaar kopiëren van afbeeldingen of teksten van internet! Op veel internetafbeeldingen en teksten zitten ‘auteursrechten’. Gebruikt u deze afbeeldingen of teksten toch dan kan de auteur u hier een aanzienlijk geldbedrag voor in rekening brengen.
8. Waarom werken jullie met een tekstschrijver?
Wij werken om verschillende redenen samen met een tekstschrijver:
  • Jargon begrijpelijk schrijven voor bezoekers en zoekopdrachten in Google
  • Om een bepaalde stijl over te brengen en te profileren
  • Verzekert goedlopende correcte zinnen
  • Pakkende teksten die geoptimaliseerd zijn volgens (SEO) keyword richtlijnen
9. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
10. Hoe snel kunnen jullie een website afleveren na goedkeuring vanuit de klant?
Wij streven ernaar om binnen 2 weken na de intake een eerste voorbeeld klaar te hebben. Na ondertekening van het contract nemen wij contact met uw op in de vorm van een intake. In deze intake stellen wij vragen over hoe u uw nieuwe website voor u ziet. Wilt u uw website over de gehele breedte? Wilt u teksten geschreven in de wij-vorm of ik-vorm? Enzovoorts.

Na de intake maken wij een ontwerp en onze SEO Copywriter herschrijft de teksten en/of vult deze aan. U geeft uw mening over het website ontwerp en de voorgestelde aanpassingen. Wij zetten de website pas online na uw goedkeurig.
11. Op welke manier kan ik informatie of aanpassingen voor de website toesturen?
Aanpassingen doorgeven kan op meerdere manieren, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door te bellen naar +31 (0)475 745 487. Afbeeldingen worden meestal per email gestuurd als bijlage (bij voorkeur in png of jpg formaat). Wanneer u een groot aantal afbeeldingen wil toesturen of wanneer deze extreem groot zijn, kunt u bijvoorbeeld ook gratis gebruik maken van www.wetransfer.com.
12. Is het mogelijk om mijn website voor het publiek even offline te zetten?
Ja dat kan. U kunt dan met ons contact opnemen zodra de website weer online kan.
13. Kan ik informatie van de website laten verwijderen en er later weer terug op zetten?
Ja, dat kan. Deze informatie hoeft dan niet opnieuw aangeleverd te worden, alleen even aangeven dat deze weer ‘live’ mag.

Vragen over verhuizen

1. Mijn website is niet bereikbaar, wat nu?
Waarschijnlijk hebben we het probleem al opgemerkt en zijn we druk bezig met een oplossing. Wanneer het toch te lang duurt kunt u altijd even bellen naar +31 (0)475 745 487.
Ook kunt u op deze klantenservice webpagina een storing melden via de roze knop ‘Ik wil een storing aanmelden’. Wij hopen het probleem dan zo snel mogelijk voor u op te lossen.
2. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
3. Ik zou graag meerdere domeinnamen willen, zijn hier extra kosten aan verbonden?
Het is mogelijk meerdere domeinnamen te beheren en ook om bepaalde domeinen te laten doorverwijzen naar eenzelfde website. Bij een standaard website zit altijd één domeinnaam, mocht u meerdere domeinnamen willen hebben dan zijn hier wel extra kosten aan verbonden.
4. Hoe snel kunnen jullie een website afleveren na goedkeuring vanuit de klant?
Wij streven ernaar om binnen 2 weken na de intake een eerste voorbeeld klaar te hebben. Na ondertekening van het contract nemen wij contact met uw op in de vorm van een intake. In deze intake stellen wij vragen over hoe u uw nieuwe website voor u ziet. Wilt u uw website over de gehele breedte? Wilt u teksten geschreven in de wij-vorm of ik-vorm? Enzovoorts.

Na de intake maken wij een ontwerp en onze SEO Copywriter herschrijft de teksten en/of vult deze aan. U geeft uw mening over het website ontwerp en de voorgestelde aanpassingen. Wij zetten de website pas online na uw goedkeurig.
5. Waarom moet ik zelf mijn verhuiscode opvragen?
Om een nieuwe website live te zetten hebben wij een verhuiscode nodig, ook wel authenticatiecode (of EPP-code) genoemd. Deze verhuiscode kunt u opvragen bij de support afdeling van de partij die uw oude website beheert. U kunt deze code per e-mail opvragen, waarnaar wij het domein koppelen aan de nieuwe website. De oude versie wordt dan als het ware overschreven met de nieuwe versie. Omdat u geregistreerd staat als eigenaar van het domein, moet die e-mail vanuit uw eigen e-mailadres afkomstig zijn. Als extra ondersteuning sturen wij een voorbeeld e-mail, die u kunt gebruiken voor het opvragen van deze code.

Overige vragen

1. Kan ik mijn website ook in verschillende talen laten maken?
Ja, meestal rekenen we hiervoor een vast bedrag, afhankelijk van de hoeveelheid tekst die op uw website aanwezig is. Er wordt dan een volledige extra versie van de website gemaakt in de door u aangegeven taal, waarbij bezoekers kunnen kiezen voor een taal door middel van een taalmenu.
2. Waarom werken jullie met een tekstschrijver?
Wij werken om verschillende redenen samen met een tekstschrijver:
  • Jargon begrijpelijk schrijven voor bezoekers en zoekopdrachten in Google
  • Om een bepaalde stijl over te brengen en te profileren
  • Verzekert goedlopende correcte zinnen
  • Pakkende teksten die geoptimaliseerd zijn volgens (SEO) keyword richtlijnen
3. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
4. Kunnen jullie mij helpen met het adverteren op Google of Facebook?
Wij kunnen u zeker helpen met het adverteren via Google Adwords of het adverteren op Facebook. Op de pagina ‘Adverteren’ leggen wij uit wat het adverteren via deze kanalen precies inhoudt en hoe het werkt. Neem nu een kijkje op de pagina of neem vrijblijvend contact op.
5. Bieden jullie ook extra diensten aan?
U kunt met elke vraag bij ons terecht. Wij kijken graag of we u kunnen helpen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld ook logo’s, flyers/posters en foto’s op locatie verzorgen en kunnen we uw Google Account onderhouden. Wij weten dat klanten het waarderen wanneer alle (online) marketing activiteiten door één partij worden uitgevoerd.
6. Werken jullie maar een maximum aantal uren aan de website en moet het dan online?
Nee wij werken niet op uurbasis. Wij overleggen met de klant tot dat we een mooi resultaat kunnen afleveren. Hoe lang dit proces duurt is ook afhankelijk van hoe snel wij uw feedback krijgen om de website te voltooien.
7. Waarom moet ik zelf mijn verhuiscode opvragen?
Om een nieuwe website live te zetten hebben wij een verhuiscode nodig, ook wel authenticatiecode (of EPP-code) genoemd. Deze verhuiscode kunt u opvragen bij de support afdeling van de partij die uw oude website beheert. U kunt deze code per e-mail opvragen, waarnaar wij het domein koppelen aan de nieuwe website. De oude versie wordt dan als het ware overschreven met de nieuwe versie. Omdat u geregistreerd staat als eigenaar van het domein, moet die e-mail vanuit uw eigen e-mailadres afkomstig zijn. Als extra ondersteuning sturen wij een voorbeeld e-mail, die u kunt gebruiken voor het opvragen van deze code.
9. Is het mogelijk om inzichten te krijgen in de resultaten van mijn website en/of facebookpagina?
Ja, dit is zeker mogelijk. Als u inzage wilt in deze gegevens dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij stellen dan een rapportage voor u op die voldoet aan uw wensen.

Vragen over uw e-mail

1. Mijn e-mail werkt niet. Ik kan niets verzenden!

Onlangs ontvingen wij van u de mededeling dat uw email, voornamelijk het verzenden daarvan niet naar behoren werkt. Hieronder hebben wij een oplossing voor u gevonden zodat u toch gebruik kunt blijven maken van uw verouderde software.

STAP 1: Download dit bestand (https://www.linqxx.nl/download/fixemail.zip) en plaats het op uw bureaublad.
STAP 2: Pak het bestand uit op uw bureaublad.
STAP 3: Sluit alle openstaande programma’s af.
STAP 4: Dubbelklik op het bestand fixemail.reg. Druk op beide vervolgvragen op “Ja”.
STAP 5: Herstart uw computer en open uw emailprogramma.

Alles werkt weer naar behoren.

LET OP: Mogelijk gebruikt u Windows 7 of een oudere versie, en maakt uw emailprogramma gebruik van TLS 1.1 of een oudere versie. Wij raden u aan om uw software te upgraden! De geboden oplossing wijzigt elementen in uw Windows register. Als u niet weet wat u doet kunt u het beste de hulp inschakelen van uw systeembeheerder. LinQxx is nooit aansprakelijk voor het functioneren van uw bedrijfssoftware.
2. Kan ik bepaalde reacties naar klanten versturen wanneer ze een contactformulier invullen?
Ja, dit kan. Het is mogelijk om enig bericht op maat in te stellen.
3. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
4. Ik krijg spam binnen via mijn e-mail hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer uw email via LinQxx is ingeregeld en u merkt dat u onverhoopt veel ongewenste e-mails ontvangt, kunnen we de spamfilter aanscherpen. Ook is het mogelijk specifieke namen of adressen te blokkeren wanneer u last ondervindt van bijvoorbeeld dezelfde afzender.
5. Kan ik e-mails op meerdere adressen laten aankomen of tijdelijk doorsturen naar een ander adres als ik op vakantie ben?
Het is zeker mogelijk meerdere adressen toe te voegen en - wanneer u dit wenst - een tijdelijke doorstuur functie vanuit uw e-mailaccount in te regelen.
6. Ik zou graag meerdere e-mailadressen willen, zijn hier extra kosten aan verbonden?
Mocht u gebruik maken van meerdere zakelijke e-mailadressen, vernemen wij dat graag. We kunnen zeker enkele extra adressen voor u toevoegen. Bij een basisaccount zitten drie e-mailadressen, mocht u meer e-mailadressen willen dan zijn hier extra kosten aan verbonden.

Vragen over uw domeinnaam/hosting

1. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
2. Ik zou graag meerdere domeinnamen willen, zijn hier extra kosten aan verbonden?
Het is mogelijk meerdere domeinnamen te beheren en ook om bepaalde domeinen te laten doorverwijzen naar eenzelfde website. Bij een standaard website zit altijd één domeinnaam, mocht u meerdere domeinnamen willen hebben dan zijn hier wel extra kosten aan verbonden.
3. Waarom moet ik zelf mijn verhuiscode opvragen?
Om een nieuwe website live te zetten hebben wij een verhuiscode nodig, ook wel authenticatiecode (of EPP-code) genoemd. Deze verhuiscode kunt u opvragen bij de support afdeling van de partij die uw oude website beheert. U kunt deze code per e-mail opvragen, waarnaar wij het domein koppelen aan de nieuwe website. De oude versie wordt dan als het ware overschreven met de nieuwe versie. Omdat u geregistreerd staat als eigenaar van het domein, moet die e-mail vanuit uw eigen e-mailadres afkomstig zijn. Als extra ondersteuning sturen wij een voorbeeld e-mail, die u kunt gebruiken voor het opvragen van deze code.
4. Is het mogelijk om mijn website voor het publiek even offline te zetten?
Ja dat kan. U kunt dan met ons contact opnemen zodra de website weer online kan.
5. Is het mogelijk om inzichten te krijgen in de resultaten van mijn website en/of facebookpagina?
Ja, dit is zeker mogelijk. Als u inzage wilt in deze gegevens dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij stellen dan een rapportage voor u op die voldoet aan uw wensen.

Vragen over mijn vindbaarheid

1. Mijn website is niet bereikbaar, wat nu?
Waarschijnlijk hebben we het probleem al opgemerkt en zijn we druk bezig met een oplossing. Wanneer het toch te lang duurt kunt u altijd even bellen naar +31 (0)475 745 487.
Ook kunt u op deze klantenservice webpagina een storing melden via de roze knop ‘Ik wil een storing aanmelden’. Wij hopen het probleem dan zo snel mogelijk voor u op te lossen.
2. Ik vraag mij af of mijn website wel goed vindbaar is?
Vraagt u zich af of uw website wel goed vindbaar is? Doe dan de gratis SEO check. Door middel van deze SEO check van LinQxx weet u exact hoe uw website ervoor staat en welke onderdelen er aangepast moeten worden om beter vindbaar te worden.
3. Wat kan ik eventueel nog meer doen om goed vindbaar te zijn?
Hiervoor zijn nogal wat mogelijkheden. Bij elke klant is het weer anders welke diensten het beste zullen werken. Voorbeelden van deze diensten zijn Google Structured Data, SEO Booster en Facebookberichten.
4. Kan ik teksten/afbeeldingen gewoon van internet plukken om op mijn website te plaatsen?
Nee, pas goed op met het zomaar kopiëren van afbeeldingen of teksten van internet! Op veel internetafbeeldingen en teksten zitten ‘auteursrechten’. Gebruikt u deze afbeeldingen of teksten toch dan kan de auteur u hier een aanzienlijk geldbedrag voor in rekening brengen.
5. Waarom werken jullie met een tekstschrijver?
Wij werken om verschillende redenen samen met een tekstschrijver:
  • Jargon begrijpelijk schrijven voor bezoekers en zoekopdrachten in Google
  • Om een bepaalde stijl over te brengen en te profileren
  • Verzekert goedlopende correcte zinnen
  • Pakkende teksten die geoptimaliseerd zijn volgens (SEO) keyword richtlijnen
6. Kunnen jullie mij op afstand helpen met problemen?
Hiervoor gebruiken wij Supremo. Supremo kunt u downloaden van de LinQxx website, samen met een duidelijk stappenplan. LinQxx kan daarna op afstand uw computer overnemen. U kunt op elk gewenst moment de toegang blokkeren.
7. Kunnen jullie mij helpen met het adverteren op Google of Facebook?
Wij kunnen u zeker helpen met het adverteren via Google Adwords of het adverteren op Facebook. Op de pagina ‘Adverteren’ leggen wij uit wat het adverteren via deze kanalen precies inhoudt en hoe het werkt. Neem nu een kijkje op de pagina of neem vrijblijvend contact op.
8. Bieden jullie ook extra diensten aan?
U kunt met elke vraag bij ons terecht. Wij kijken graag of we u kunnen helpen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld ook logo’s, flyers/posters en foto’s op locatie verzorgen en kunnen we uw Google Account onderhouden. Wij weten dat klanten het waarderen wanneer alle (online) marketing activiteiten door één partij worden uitgevoerd.
9. Ik zou graag meerdere domeinnamen willen, zijn hier extra kosten aan verbonden?
Het is mogelijk meerdere domeinnamen te beheren en ook om bepaalde domeinen te laten doorverwijzen naar eenzelfde website. Bij een standaard website zit altijd één domeinnaam, mocht u meerdere domeinnamen willen hebben dan zijn hier wel extra kosten aan verbonden.
10. Hoe snel kunnen jullie een website afleveren na goedkeuring vanuit de klant?
Wij streven ernaar om binnen 2 weken na de intake een eerste voorbeeld klaar te hebben. Na ondertekening van het contract nemen wij contact met uw op in de vorm van een intake. In deze intake stellen wij vragen over hoe u uw nieuwe website voor u ziet. Wilt u uw website over de gehele breedte? Wilt u teksten geschreven in de wij-vorm of ik-vorm? Enzovoorts.

Na de intake maken wij een ontwerp en onze SEO Copywriter herschrijft de teksten en/of vult deze aan. U geeft uw mening over het website ontwerp en de voorgestelde aanpassingen. Wij zetten de website pas online na uw goedkeurig.
11. Werken jullie maar een maximum aantal uren aan de website en moet het dan online?
Nee wij werken niet op uurbasis. Wij overleggen met de klant tot dat we een mooi resultaat kunnen afleveren. Hoe lang dit proces duurt is ook afhankelijk van hoe snel wij uw feedback krijgen om de website te voltooien.
12. Is het mogelijk om mijn website voor het publiek even offline te zetten?
Ja dat kan. U kunt dan met ons contact opnemen zodra de website weer online kan.
13. Kan ik informatie van de website laten verwijderen en er later weer terug op zetten?
Ja, dat kan. Deze informatie hoeft dan niet opnieuw aangeleverd te worden, alleen even aangeven dat deze weer ‘live’ mag.
14. Is het mogelijk om inzichten te krijgen in de resultaten van mijn website en/of facebookpagina?
Ja, dit is zeker mogelijk. Als u inzage wilt in deze gegevens dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij stellen dan een rapportage voor u op die voldoet aan uw wensen.

Vragen over betalen

1. Op welke manieren kan ik bij LinQxx betalen?
Bij LinQxx kunt u op de volgende manier betalen:

Via Bankoverschrijving: In 1, 2, 4, 12 of 36x
Via BitCoin: In 1 termijn
Wij accepteren geen contante betalingen.

Ons rekeningnummer is: NL31ABNA0451298128
2. Wat is het bankrekeningnummer van LinQxx?
Ons rekeningnummer is: NL31ABNA0451298128

Staat u vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kunt u ons bereiken?

  • Algemeen
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
    +31 (0)475 - 74 54 87
  • Klantenservice
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
    +31 (0)475 - 74 54 87 (optie 1)
  • Administratie
    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
    +31 (0)475 - 74 54 87 (optie 2)
Post- en Bezoekadres: Produktieweg 1, 6045JC, Roermond
Openingstijden: Maandag - Vrijdag 09.00 uur tot en met 17.00 uur

Overige

  • Produktieweg 1
  • 6045JC ROERMOND

  • 0475 - 74 54 87
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Alle rechten voorbehouden © 2019, LinQxx.