LINQXX - Administratie

Echtheid controleren

Hoe kan ik de echtheid van een LinQxx factuur controleren?
  • Op de echte factuur staat uw eigen en unieke klantnummer. Dit nummer komt altijd overeen met uw klantnummer wat u ook van ons op uw orderbevestiging heeft gekregen.
  • Klopt de naam van uw bedrijf?
  • Controleer altijd of het logo van LinQxx in de rechter bovenhoek staat vermeld.
  • Controleer het adres op de factuur. Het factuuradres van LinQxx is: Julianalaan 6, 6042JG, Roermond.
  • Onze klanten schrijven altijd over naar het rekeningnummer bij de ABN Amro NL31ABNA0451298128.
  • Op spookfacturen staat vaak 'Uw aanbod bij LinQxx' of 'Advertentieprogramma aanbod'.

Ik kan (tijdelijk) mijn factuur niet betalen, wat nu?

Het is mogelijk dat u door (tijdelijke) financiele problemen uw factuur niet kan voldoen. Zonder duidelijk overleg kan dit voor ongewenste problemen zorgen.
U kunt bij ons een betalingsregeling aanvragen via de afdeling administratie. Dit kan uitsluitend schriftelijk. Dien uw verzoek in op onderstaand adres, onder vermelding van uw bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, klantnummer en de reden van uw verzoek:
LinQxx BV
Julianalaan 6
6042JG ROERMOND
Let op! Er wordt 5% per maand aan rente berekend tot aan de datum van de algehele voldoening van de factuur.

Hoe kan ik mijn factuuradres aanpassen?

Een aanpassing van een factuur adres dient altijd per e-mail te worden aangevraagd. Op deze manier kunnen wij de echtheid van de aanpassing beoordelen.
Wij zullen u altijd een bericht sturen zodra wij de aanpassing hebben verwerkt.

Hoe kan ik een kopie van mijn factuur opvragen?

Wanneer u een kopie van uw factuur wenst te ontvangen kunt u dit vrijgemakkelijk aanvragen via onze administratie.

Ik heb een vraag over mijn ontvangen factuur

Indien u een vraag heeft over uw factuur, opmerkingen over eventuele onjuistheden, kunt u een email sturen naar onze administratie.