Nieuwe website voor Mauritshuis

Het Mauritshuis, bekend van meesterwerken als Vermeers Meisje met de parel en Het puttertje van Fabritius, start het jaar 2021 met de livegang van een nieuw website en een vernieuwde multimediatour. Het museum uit Den Haag is door digital agency Dept ondersteund bij strategie, technologie en digitale marketing.

Met de veranderingen wil Mauritshuis de wereldberoemde collectie van kunstwerken in een ander perspectief plaatsen en de interesse van andere doelgroepen wekken.

De fysieke ervaring is ook naar een hoger niveau getild met de verbetering van de multimediatour, die bezoekers door het museum begeleidt.

Met de nieuwe website en multimediatour wil men het Mauritshuis positioneren als een laagdrempelig, toegankelijk museum, waar je persoonlijk geraakt wordt door een collectie die ‘je ooit in je leven gezien móet hebben’.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© | Alle rechten voorbehouden.
Powered by LinQxx.