Massarius betreedt Engelse markt

Massarius, leveranciers van digitale reclametechnologie, breidt uit naar Engeland. Het bedrijf uit Amsterdam krijgt hierbij hulp van gerenommeerde concerns, omdat het de steun van het Oranje Handelsmissiefonds heeft gewonnen.

Voor het komende jaar krijgt Massarius intensieve steun bij het voorbereiden voor en betreden van de Britse markt. Het kan een beroep doen op actieve ondersteuning van onder meer ING, KLM, MKB Nederland en verscheidene overheidsinstanties. Dat is onderdeel van het winnen van het Oranje Handelsmissiefonds.

Op LinkedIn zegt directeur Bert-Jan ten Kate: “De economie als geheel is afgelopen jaar digitaal vaardiger geworden. Dat biedt ons kans om uitgevers te helpen met hun exploitatie en adverteerders om in contact te komen met hun doelgroepen.” Hiervoor gebruikt het bedrijf slimme, zelf ontwikkelde technologie in het domein van programmatic advertising.

In 2019 opende Ten Kate reeds een kantoor in het Spaanse Madrid.

Foto: pedrosz (cc)


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© | Alle rechten voorbehouden.
Powered by LinQxx.