• Home
  • Nieuws
  • Bol.com stopt voorlopig met reclame en zet dagdeals uit

Bol.com stopt voorlopig met reclame en zet dagdeals uit

Bol.com stopt vanwege de vijf weken durende lockdown per direct met de ‘commercieel geladen communicatie’ in Nederland en België, oftewel alle uitingen op radio, televisie en sociale media.

Een deel van de advertentieruimte op radio en televisie die men al had ingekocht, geeft de retailer weg aan goede doelen. Ook op het bol.com platform zelf gaat bol niet meer promoten dan nodig is en de dagdeals worden uitgezet.

Bol.com is nog aan het bekijken hoe men moet omgaan met de mogelijke sluiting van afhaalpunten in niet-essentiële winkels en met de retourtermijn van artikelen.

‘Ook in deze fase geldt opnieuw dat onze eerste zorg uit gaat naar de gezondheid van onze medewerkers en hun gezinnen en die van onze partners,’ schrijft het bedrijf.

Er wordt prioritering aangebracht in het assortiment. Dit betekent dat corona-essentiële artikelen (zoals handzeep, mondkapjes en babyartikelen) en daarna feestdagen assortiment (zoals kerstcadeaus en kerstversiering) voorrang krijgen.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© | Alle rechten voorbehouden.
Powered by LinQxx.